Over ons
De voordelen van een familiebedrijf: maximale betrokkenheid en continuïteit
Het Utrechtse Administratiekantoor Van der Bruggen is opgericht in 1981 door Jan van der Bruggen. In de Swammerdamstraat 78 te Utrecht vindt u het pand waar Van der Bruggen al vanaf 1995 gevestigd is.
De voordelen van een familiebedrijf
Vanaf 2000 is Ron van der Bruggen werkzaam bij het administratiekantoor. Hij versterkte het familiebedrijf na eerst gewerkt te hebben bij onder andere Kooij & Partners BV. In 2001 is hij medevennoot geworden en leidt hij sindsdien succesvol de onderneming. De voordelen van dit familiebedrijf zijn aan u: maximale betrokkenheid en continuïteit.
De synergie van zowel ervaring als frisse ideeën
Jan van der Bruggen bracht decennialange ervaring mee; zijn zoon Ron zet dit nu voort in combinatie met een frisse visie op een moderne dienstverlening, met oog voor alle digitale mogelijkheden.
Een ervaren en betrokken team
De medewerkers van Administratiekantoor Van der Bruggen zijn maximaal opgeleid voor hun taak. Bijscholing door het jaar heen maakt hen tot experts in de laatste fiscale, administratieve en financiële ontwikkelingen.
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in onze diensten als boekhouder in Utrecht, Amersfoort, Gouda, Nieuwegein of Zeist? Maak gerust een vrijblijvende afspraak via het contactformulier of vraag direct een vrijblijvend intakegesprek aan.