Over ons

De voordelen van een familiebedrijf: maximale betrokkenheid en continuïteit

Het Utrechtse Administratiekantoor Van der Bruggen is opgericht in 1981 door Jan van der Bruggen. In de Swammerdamstraat 78 te Utrecht vindt u het pand waar Van der Bruggen al vanaf 1995 gevestigd is.

De voordelen van een familiebedrijf
Vanaf 2000 is Ron van der Bruggen werkzaam bij het administratiekantoor. Hij versterkte het familiebedrijf na eerst gewerkt te hebben bij onder andere Kooij & Partners BV. In 2001 is hij medevennoot geworden en leidt hij sindsdien, samen met zijn vader, succesvol de onderneming. De voordelen van dit familiebedrijf zijn aan u: maximale betrokkenheid en continuïteit.

De synergie van zowel ervaring als frisse ideeën
Brengt Jan van der Bruggen een decennialange ervaring mee; zijn zoon Ron vult dit baken van kennis en inzicht aan met een frisse visie op een moderne dienstverlening, met ook oog voor alle digitale mogelijkheden.

Een ervaren en betrokken team
De medewerkers van Administratiekantoor Van der Bruggen zijn maximaal opgeleid voor hun taak. Bijscholing door het jaar heen maakt hen tot experts in de laatste fiscale, administratieve en financiële ontwikkelingen.

Interesse?
Maak gerust een vrijblijvende afspraak via contact.