Salarisadministratie uitbesteden in Utrecht?

Gaat u de salarisadministratie in Utrecht uitbesteden of zelf doen? Misschien heeft u een onderneming en wilt u uw salarisadministratie in Utrecht uitbesteden? Kost uw Salarisadministratie u op dit moment erg veel tijd? Of is uw systeem dusdanig verouderd dat het niet meer bruikbaar is? Dan is Administratiekantoor Van der Bruggen een goede nieuwe partner! We nemen de zorg voor de salarisadministratie met veel vertrouwen van u over, zodat u zich weer bezig kunt houden met de bedrijfsdoelstellingen.

Salarisadministratie uitbesteden of zelf doen?

Veel ondernemers worstelen met de vraag of ze de salarisadministratie uitbesteden of zelf gaan doen. Doordat de wet- en regelgeving continu verandert, is het lastig om de salarisadministratie in Utrecht zelf te doen. Een stipte en secure salarisadministratie houdt uw medewerkers blij en de fiscus tevreden. Ons team biedt u alle werkzaamheden die horen bij een solide salarisadministratie in Utrecht, want salarisadministratie is ons specialisme. Als u dit specialisme niet in huis heeft, kunt u het beter uitbesteden aan een specialist. Zo weet u zeker dat de salarisadministratie op de juiste manier uitgevoerd wordt. Salaris is voor veel medewerkers de belangrijkste reden om te werken. U bent er als ondernemer verantwoordelijk voor dat de salarisadministratie in Utrecht op orde is. Wij van Administratiekantoor Van der Bruggen nemen de salarisadministratie graag van u over, zodat u tijd over heeft voor andere zaken.

Wij regelen uw salarisadministratie in Utrecht

Het uitbesteden van de salarisadministratie in Utrecht is een goede keus voor ondernemers die opzien tegen het papierwerk dat daarbij komt kijken. Wanneer u de salarisadministratie aan onze ervaren medewerkers overlaat, geniet u van een hoop voordelen:

  • U bespaart kostbare tijd
  • U hoeft zich niet te verdiepen in complexe materie
  • U kunt het zo duur maken als u zelf wilt, doordat u een keuze kunt maken uit de mogelijkheden voor uw salarisadministratie in Utrecht

De mogelijkheden van salarisadministratie in Utrecht

Administratiekantoor Van der Bruggen kan uw totale salarisadministratie van u overnemen. Uw winst? Meer tijd voor het runnen van uw onderneming. Ook een mix van uitbesteden en een deel zelf doen, is mogelijk. Voor onze serviceverlening maken wij gebruik van de meest gangbare software. De overname van uw salarisadministratie in Utrecht van een ander kantoor verloopt hierdoor naadloos en kosteloos. Daarnaast kunt u dankzij online boekhouden op elk gewenst moment uw administratie inzien.

De mogelijkheden zijn als volgt:

  • Opmaak salarisstroken en jaaropgaven.
  • Aanmaken betaallijst personeel.
  • Vervaardigen van journaalposten voor de financiële administratie, op papier of digitaal.
  • Bijhouden van de wettelijk verplichte “Loonstaat per medewerker”
  • Vervaardigen van de aangiftes Loonbelasting en premie.
  • Aanleveren van periodiek en jaarwerk voor uw medewerkers, de Belastingdienst en het pensioenfonds.
  • Het verzorgen van journaalposten waarmee u de aansluiting kunt maken tussen de salaris- en uw financiële administratie (in het geval u enkel de salarisadministratie aan ons uitbesteedt).

Optioneel:

  • Bijhouden van de ziekteregistratie.
  • Bijhouden van de verlofregistratie.
  • Bijhouden van een personeelsinformatiesysteem.
  • Vervaardigen van de CBS enquête W & L

Specialist op het gebied van salarisadministratie

Graag vertellen wij u meer over ons bedrijf. Administratiekantoor Van der Bruggen uit Utrecht is een administratiekantoor dat in 1981 opgericht is door Jan Van der Bruggen. Toen zijn zoon Ron Van der Bruggen in 2000 ook bij het bedrijf kwam werken, werd het een familiebedrijf. Ron Van der Bruggen was voor die tijd werkzaam bij Kooij & Partners BV. Samen zorgen vader en zoon er voor dat Administratiekantoor Van der Bruggen een succesvol bedrijf wordt. Als u de salarisadministratie of andere financiële administratie aan ons uitbesteedt, geniet u van maximale betrokkenheid en continuïteit.

Ja, ik wil mijn salarisadministratie uitbesteden

Bent u benieuwd naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op. Zo kunnen we kijken wat we voor uw organisatie kunnen doen. Als u wilt weten wat onze dienstverlening gaat kosten, kunt u altijd vrijblijvende een offerte aanvragen. Zodoende weet u precies waar u aan toe bent.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contact opnemen Offerte aanvragen
Neem contact op
Offerte aanvragen
Vraag stellen
030 242 05 00
info@administratievdbruggen.nl