Digitale factuurverwerking

Bij Administratiekantoor van der Bruggen kunt u ook terecht voor digitale factuurverwerking. Wij gebruiken hiervoor de Scan en Herken dienst. Via dit automatische systeem is het zeer eenvoudig om bonnen in te sturen, facturen te scannen, deze weer door te sturen en andere factuur zaken te regelen. Door facturen digitaal te verwerken kan uw boekhouder zijn tijd efficiënter besteden, dit bespaart u weer geld.

Meer weten over digitale factuurverwerking en hoe u dit kunt toepassen in uw bedrijfsadministratie? Vraag een vrijblijvend intakegesprek aan of neem contact met ons op voor meer informatie.

Hoe werkt digitale factuurverwerking?

De digitale factuurverwerking gaat via een DizzyData-app, de zogeheten ‘Scan en Herken’ app. Deze software kan gegevens van documenten lezen, waardoor bijvoorbeeld facturen digitaal verwerkt kunnen worden. De software kan tevens gegevens herkennen, zoals de factuurdatum, BTW-nummer, IBAN nummer en andere belangrijke gegevens. De software maakt vervolgens zelf een boekingsvoorstel.

Er is ook een zekere mate van herkenning. De kwaliteit van de app is afhankelijk van de mate waarin gegevens op de juiste manier kunnen worden gelezen. Hoe hoger de herkenningsgraad, hoe minder u zelf hoeft in te voeren. Bovendien is de veiligheid van uw gegevens gegarandeerd.

Digitaal uw factuur verwerken

Wanneer u veel papieren moet factureren en u wilt hieraan zo min mogelijk tijd besteden kunt u beter beginnen met digitale factuurverwerking. Ook het missen van een helder overzicht is een goede reden om alle facturen in het vervolg digitaal op te slaan. Door gebruik te maken van software voor het digitaal verwerken van facturen in uw boekhoudsysteem stroomlijnt u het administratieve werkproces en bespaart u tijdrovende, handmatige handelingen.

De voordelen van Scan en Herken

Werken met de Scan en Herken app betekent een snellere en efficiëntere verwerking van uw facturen. Wat eerst handmatig werd gedaan, is nu geautomatiseerd. Daarnaast zijn alle documenten altijd en overal beschikbaar in het digitale archief, er bestaat weer overzicht. U bent nooit meer een factuur kwijt.

Andere belangrijke voordelen van digitale factuurverwerking zijn:

  • Bespaart tijd
  • Automatische factuurverwerking
  • Facturen gemakkelijk online terugvinden
  • Facturen gaan digitaal
  • Opslag van de facturen
  • Data veiligheid

Administratiekantoor Van der Bruggen

Wij zijn een administratiekantoor gevestigd in Utrecht. Starters, MKB ondernemers en particulieren kunnen ons benaderen om de financiële administratie, salarisadministratie, debiteurenbeheer en/of fiscale zaken over te nemen. Wij hebben deskundige medewerkers in dienst die de boekhouding van uw bedrijf kunnen regelen. Met ons administratiekantoor als uw partner op het gebied van administratie en belasting geniet u van maximale betrokkenheid en continuïteit. Als boekhouder zijn we onder andere actief in de plaatsen Utrecht en Amersfoort.

Neem contact op voor een vrijblijvend intakegesprek

De facturatie van uw onderneming kunt u eenvoudig digitaliseren met Scan en Herken. Ontdek meer over digitale factuurverwerking bij Administratiekantoor van der Bruggen tijdens een vrijblijvend intakegesprek. Wilt u liever dat wij de gehele boekhouding van u overnemen? Dit is uiteraard ook mogelijk. U kunt een offerte aanvragen, zodoende kunnen we uitzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Heeft u een vraag? U mag contact opnemen via het contactformulier op de website. Of neem telefonisch contact op via 030 242 05 00.