Administratiekantoor in Zeist
Een administratiekantoor nabij Zeist gezocht om uw administratie van A tot Z te laten uitvoeren? Wilt u uw administratie laten inboeken of heeft u hulp nodig bij de belastingaangifte? Dan bent u bij ons administratiekantoor aan het goede adres. Wij verzorgen de bedrijfsadministratie van organisaties en MBK’ers. We zorgen er graag voor dat u geen omkijken meer heeft naar uw administratie. Zo houdt u meer tijd over voor andere zaken! Neem contact op voor meer informatie of maak een afspraak voor een intakegesprek met een van onze boekhouders.
- Meer rendement
- Speciaal voor (door)starters
- Aantoonbaar resultaat
- Persoonlijke voorlichting
Deze klanten gingen u voor
Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Plan dan een vrijblijvend intakegesprek zodat we u alles kunnen vertellen over onze dienstverlening.
Contactgegevens
Administratiekantoor v/d Bruggen B.V.
Swammerdamstraat 78
3553RZ Utrecht
T. 030 242 05 00
E. info@administratievdbruggen.nl
KvK: 81176295
Openingstijden
Ma t/m do: 8:30 t/m 17:00
Vr: 8:30 t/m 16:00
Buiten kantoortijden op afspraak.
Administratiekantoor in Zeist inschakelen
Een administratiekantoor in de buurt van Zeist kan u helpen met al uw administratieve taken. Heeft u weinig tijd om uw administratie bij te houden? Dan is het een goed idee om de hulp van een boekhouder in te schakelen. De boekhouder zorgt ervoor dat u direct inzicht krijgt in uw exacte financiële situatie. Hierdoor kunt u eventuele tekorten vroegtijdig opmerken en geschikte momenten voor investeringen bepalen.
Welke diensten levert een administratiekantoor?
Het werk van een boekhouder die werkzaam is bij een administratiekantoor nabij Zeist is zeer divers. Een boekhouder beheert de financiële administratie van personen of bedrijven, registreert financiële transacties, stelt de jaarrekening op, doet BTW-aangifte en kan verantwoordelijk zijn voor loonadministratie. Ook houdt een boekhouder zich bezig met debiteuren- en crediteurenbeheer. Daarnaast adviseert een boekhouder van een administratiekantoor over financiële zaken en moet diegene op de hoogte zijn van veranderingen in wet- en regelgeving.
We bieden verschillende administratieve diensten aan. Misschien wilt u slechts een deel van uw administratie van bijvoorbeeld uw bedrijf aan ons uitbesteden. Dat kan zeker. We zijn beschikbaar om u te helpen op de volgende terreinen:
Wat is het verschil tussen een administratiekantoor en een accountantskantoor?
Veel mensen vragen zich af wat nu precies het verschil is tussen een administratiekantoor en een accountantskantoor. Hoewel beide kantoren zich bezighouden met financiële zaken, zijn er toch enkele belangrijke verschillen te benoemen. Een accountantskantoor verzorgt voornamelijk de financiële administratie van zowel zakelijke ondernemers als particulieren. Denk hierbij aan het bijhouden van de inkomsten en uitgaven, het verwerken van facturen en het maken van rapportages. Aan de andere kant richt een administratiekantoor zich op het ordenen van alle financiële gegevens met bijkomende persoonlijke adviezen en begeleiding, zodat u altijd inzicht heeft in uw financiële situatie.

Wat zijn de kosten van een administratiekantoor nabij Zeist?
Maar wat rekent een administratiekantoor? Het is gebruikelijk dat administratiekantoren verschillende tarieven hanteren, zoals uurtarieven of vaste maandelijkse bedragen. Het is van belang om met ons kantoor te bespreken welke kosten hiervoor in rekening worden gebracht en welke diensten hierbij zijn inbegrepen. Onze experts bieden hiervoor een vrijblijvend intakegesprek aan voor nauwkeurige inzichten, waarin u een uitgebreid overzicht krijgt van de kosten. Maak gerust een afspraak of neem contact op voor meer informatie.
Administratiekantoor van der Bruggen
Administratiekantoor van der Bruggen nabij Zeist kent een aantal erg belangrijke voordelen:
- Meer rendement door centrale regie van een boekhouder;
- Speciaal voor starters en doorstarters;
- Kantoor dat voor aantoonbaar resultaat zorgt;
- Een vaste accountant en contactpersoon, altijd persoonlijke dienstverlening;
- Online boekhouding mogelijk;
- Direct inzicht in uw financiële situatie.
Schakel ons administratiekantoor in
Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen als uw administratiekantoor nabij Zeist? Als boekhouder gaan wij graag met u in gesprek over de mogelijkheden van het uitbesteden van uw bedrijfsadministratie. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of advies. Of vraag hieronder direct een offerte aan. Uiteraard is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een intakegesprek. Wat kunnen we voor u betekenen?
Vraag direct een offerte aan
Veelgestelde vragen
Een administratiekantoor is een kantoor dat de financiële administratie voor een ander bedrijf verzorgt. Daarbij kan gedacht worden aan het opstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van de belastingaangifte en het doen van de salarisadministratie.
Een administratiekantoor neemt fiscale en administratieve werkzaamheden van een bedrijf uit handen. Het kantoor voert deze taken namens het bedrijf uit. Hierbij kun je denken aan het doen van belastingaangiften, de salarisadministratie en het opstellen van jaarrekeningen.
Administratiekantoor van der Bruggen begint altijd met een intakegesprek, op basis waarvan we vrijblijvend een offerte opstellen. Zodra we voor u aan de slag mogen levert u uw facturen en bonnen aan. Tegen een vast bedrag per maand verzorgen wij vervolgens uw administratie iedere maand.
Een administratiekantoor rekent doorgaans op basis van een uurtarief. Hoeveel uur er voor het verzorgen van de administratie nodig is hangt onder meer af van de omvang van het bedrijf. Vraag gerust een offerte bij ons aan voor meer informatie over de kosten.