Administratiekantoor in Nieuwegein
Bent u op zoek naar een professioneel administratiekantoor in Nieuwegein dat uw boekhouding uit handen neemt? Administratiekantoor Van der Bruggen staat klaar voor zzp’ers, mkb’ers en startende ondernemers. Samen met een boekhouder gaat u aan de slag met uw boekhouding en alle zaken die daarmee samenhangen, denk aan belastingaangifte, salarisadministratie en debiteurenbeheer. Het is maar net waar u hulp bij wenst.
Bij Administratiekantoor Van der Bruggen kunt u terecht voor de administratie van uw bedrijf. We begrijpen dat de administratie voor veel ondernemers een doorn in het oog is en daarom nemen wij deze tijdrovende taak graag voor u uit handen.
- Meer rendement
- Speciaal voor (door)starters
- Aantoonbaar resultaat
- Persoonlijke voorlichting
Deze klanten gingen u voor
Contactgegevens
Administratiekantoor v/d Bruggen B.V.
Swammerdamstraat 78
3553RZ Utrecht
T. 030 242 05 00
E. info@administratievdbruggen.nl
KvK: 81176295
Openingstijden
Ma t/m do: 8:30 t/m 17:00
Vr: 8:30 t/m 16:00
Buiten kantoortijden op afspraak.
Welke diensten levert een administratiekantoor?
Ala u in zee gaat met een administratiekantoor in Nieuwegein neemt de boekhouder uw administratie of een deel ervan uit handen. Welke administratieve werkzaamheden voert de boekhouder uit? De werkzaamheden van een administratiekantoor kunnen behoorlijk verschillen. Het ene kantoor verzorgt alleen de salarisadministratie, terwijl het andere kantoor zich bezighoudt met fiscale zaken als belastingaangiftes. Bedenk dus goed welke administratieve werkzaamheden u wilt laten uitbesteden aan een boekhouder in Nieuwegein.
Wij verrichten de volgende diensten voor ondernemers en bedrijven.
Voor (door)startende en zzp’ers ondernemers
Ons administratiekantoor in Nieuwegein richt zich met name op de groep (door)starters, zzp’ers, mkb en kleine ondernemingen. Denk aan aangifte inkomstenbelasting en voorlopige teruggaven. Wanneer u te weinig tijd heeft voor uw boekhouding en/of het bijhouden ervan te ingewikkeld vindt, kunt u ervoor kiezen om dit uit te besteden aan een boekhouder. Wij kunnen de bedrijfsadministratie deels of compleet van u overnemen.
Daarbij kunt u vertrouwen op onze discretie en kunt u op ieder moment uw eigen administratie inzien middels onze dienst online boekhouding. Handig, zodat u kunt inspelen op kansen voor uw bedrijf en u kunt zien of het een goed moment is om te investeren.
Uw persoonlijke boekhouder in Nieuwegein
Elke nieuwe klant krijgt een vaste boekhouder toegewezen. Deze boekhouder behoudt de centrale regie over uw volledige administratie, aangiftes en jaarverslagen en beheert het vanaf een centrale plek. Door online te boekhouden is uw altijd administratie inzichtelijk en up-to-date. U kunt de belangrijkste cijfers op elk moment van de dag inzien. Uw persoonlijke boekhouder in Nieuwegein kent de werkwijze rondom uw bedrijfsadministratie en geeft u waar nodig snel advies. Als boekhouder zijn wij ook werkzaam in de plaatsen Gouda en IJsselstein.

Maximale betrokkenheid en goed opgeleid
Onze boekhouders worden het hele jaar door opgeleid en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op financieel en fiscaal gebied. Alleen op die manier kunnen wij goed zorg dragen voor uw boekhouding.
We zijn ook altijd bereikbaar voor vragen over uw boekhouding of over onze diensten. We begrijpen dat het uit handen geven van uw administratie een grote stap is en daarom willen we graag dat u met al uw vragen bij ons terechtkunt. Wat kunnen we voor u betekenen?
Betrouwbaar familiebedrijf
Administratiekantoor van der Bruggen is opgericht in 1981 door Jan van der Bruggen. Ons kantoor huist sinds 1995 in Utrecht aan de Swammerdamstraat 78. Tegenwoordig is ons bedrijf een echt familiebedrijf: zoon Ron van der Bruggen is sinds het jaar 2000 werkzaam als boekhouder bij het administratiekantoor. Vader Jan brengt ervaring, kennis en inzicht mee, terwijl zoon Jan een frisse visie heeft op een moderne dienstverlening met oog voor digitale mogelijkheden. Samen met het betrokken team leidt de familie Van der Bruggen een succesvol administratiekantoor.
Waarom ons administratiekantoor in Nieuwegein inschakelen? U mag bij een samenwerking het volgende van ons verwachten:
- Meer rendement door een centrale regie
- Speciaal voor (door)starters, zzp’ers en mkb’ers
- Aantoonbare resultaten
- Altijd één vast contactpersoon
- Direct inzicht in uw financiële situatie
- Al meer dan 35 jaar ervaring in het vak
- Gevestigd in Utrecht en ook beschikbaar voor bedrijven in Nieuwegein
Neem contact op voor een kennismaking
Wilt u de bedrijfsadministratie uitbesteden aan ons administratiekantoor in Nieuwegein? Neem dan direct contact op voor een vrijblijvend intakegesprek of vraag een offerte aan. We bespreken uw wensen met betrekking tot de administratie en wat wij hierin kunnen betekenen. U mag altijd telefonisch contact opnemen voor meer informatie of advies via 030 242 05 00. Of maak gebruik van ons online contactformulier. Ons administratiekantoor helpt ook ondernemingen met hun boekhouding in de regio Zeist, Amersfoort, IJsselstein en Gouda. Wat kunnen we voor u betekenen?
Vraag direct een offerte aan
Veelgestelde vragen
De kosten hangen af van de werkzaamheden die u uitbesteedt. Bij Administratiekantoor Van der Bruggen werken we met transparante tarieven op maat, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
Wij richten ons op zzp’ers, mkb’ers, starters en doorstarters in Nieuwegein en omgeving. Neem gerust contact op als u twijfelt maar wel graag de administratie aan ons wilt uitbesteden.
Ja, als administratiekantoor in Nieuwegein bieden wij volledige ontzorging. Van btw-aangifte en loonadministratie tot jaarrekeningen en fiscale aangiften.
Een boekhouder werkzaam bij een administratiekantoor richt zich op het bijhouden van de financiële administratie, belastingaangiften en loonadministratie voor ondernemers. Een accountantskantoor mag daarnaast ook jaarrekeningen controleren en voorzien van een officiële accountantsverklaring. Accountants hebben een wettelijke titel en zijn gebonden aan strengere regelgeving. Administratiekantoren zijn vaak laagdrempeliger en voordeliger voor kleinere bedrijven.