Administratiekantoor Nieuwegein

Bent u op zoek naar een administratiekantoor nabij Nieuwegein om uw administratie van A tot Z te laten uitvoeren? Wilt u uw administratie laten inboeken of heeft u hulp nodig bij de belastingaangiftes? Dan bent u bij ons aan het goede adres, of u nu een bedrijf heeft of uw particuliere zaken uit handen wilt geven.

Bij Administratiekantoor Van der Bruggen kunt u terecht voor de administratie voor uw bedrijf, of als particulier voor uw boekhouding. We begrijpen dat de administratie voor veel ondernemers een doorn in het oog is en daarom nemen wij de taak graag uit handen.

Contact opnemen Vrijblijvend intakegesprek

Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Plan dan een vrijblijvend intakegesprek zodat we u alles kunnen vertellen over onze dienstverlening.

Contactgegevens

Administratiekantoor v/d Bruggen B.V.
Swammerdamstraat 78
3553RZ Utrecht

T. 030 242 05 00
E. info@administratievdbruggen.nl
KvK: 81176295

Openingstijden
Ma t/m do: 8:30 t/m 17:00
Vr: 8:30 t/m 16:00
Buiten kantoortijden op afspraak.

Van welke voordelen kunt u profiteren?

De voordelen van dit familiebedrijf zijn aan u: maximale betrokkenheid en continuïteit. De medewerkers van Administratiekantoor Van der Bruggen zijn maximaal opgeleid voor hun taak. Bijscholing door het jaar heen maakt hen tot experts in de laatste fiscale, administratieve en financiële ontwikkelingen.

Daarnaast kunt u vertrouwen op onze discretie en kunt u op ieder moment u eigen administratie inzien. Handig zodat u kunt inspelen op kansen en zodat u kunt zien of het een goed moment is om te investeren.

Contact opnemen Vrijblijvend intakegesprek

Administratiekantoor van der Bruggen

Ons Utrechtse Administratiekantoor Van der Bruggen is opgericht in 1981 door Jan van der Bruggen. In de Swammerdamstraat 78 te Utrecht vindt u het pand waar Van der Bruggen al vanaf 1995 gevestigd is.

Vanaf 2000 is Ron van der Bruggen werkzaam bij het administratiekantoor. Hij versterkte het familiebedrijf na eerst gewerkt te hebben bij onder andere Kooij & Partners BV. In 2001 is hij medevennoot geworden en leidt hij sindsdien, samen met zijn vader, succesvol de onderneming.

Wanneer een administratiekantoor nabij Nieuwegein inschakelen?

Een administratiekantoor verzorgt – zoals het woord al zegt – alle administraties. Maar wanneer u verschillende administratiekantoren vergelijkt komt u al snel tot de conclusie dat er vele nuances bestaan in de werkzaamheden die de administratiekantoren verrichten. Wij kunnen u met de volgende diensten optimaal  helpen:

Contact opnemen Vrijblijvend intakegesprek

Kwijtscheldingswinst

Maximaal betrokkenheid en goed opgeleide boekhouder

Onze medewerkers worden het hele jaar door opgeleid en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op financieel en fiscaal gebied. Alleen op die manier kunnen wij goed zorg dragen voor uw boekhouding.

We zijn ook altijd bereikbaar voor vragen over uw boekhouding of over onze diensten. We begrijpen dat het uit handen geven van uw administratie een grote stap is en daarom willen we graag dat u met al uw vragen bij ons terecht kunt.

Het betrouwbare administratiekantoor van regio Zeist

Ons administratiekantoor nabij Zeist kent een aantal erg belangrijke voordelen:

  • Meer rendement door centrale regie van een boekhouder
  • Speciaal voor starters en doorstarters
  • Kantoor dat voor aantoonbaar resultaat zorgt
  • Een vaste accountant en contactpersoon, persoonlijke dienstverlening
  • Online boekhouding mogelijk
  • Direct inzicht in uw financiële situatie
  • Gevestigd in Utrecht en ook actief voor bedrijven uit Zeist

Deze klanten gingen u voor

5/5
Veel beter kan niet, administratie verloopt soepel, personeel is vriendelijk en ik hebt een aanspreekpunt. Al meer dan vijf jaar is Van Der Bruggen mijn boekhouder. Prima!
5/5
Ik laat hier altijd mijn boekhouding doen. Goede service!
5/5
Super fijn contact, bedrijf is erg Proffesioneel. Ben super tevreden! Alles word goed en netjes ordelijk bijgehouden, en bellen je direct als er iets niet klopt. Ook voor advies erg prettig en ze weten exact en heel goed waar ze over praten erg fijn en vertrouwd.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen als uw administratiekantoor nabij Zeist? Als boekhouder gaan wij graag met u in gesprek over de mogelijkheden van het uitbesteden van uw bedrijfsadministratie. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of advies. Of vraag hieronder direct een offerte aan.

Vraag direct een offerte aan

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Wat is een administratiekantoor?

Een administratiekantoor is een kantoor dat de financiële administratie voor een ander bedrijf verzorgt. Daarbij kan gedacht worden aan het opstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van de belastingaangifte en het doen van de salarisadministratie.

Wat doet een administratiekantoor?

Een administratiekantoor neemt fiscale en administratieve werkzaamheden van een bedrijf uit handen. Het kantoor voert deze taken namens het bedrijf uit. Hierbij kun je denken aan het doen van belastingaangiften, de salarisadministratie en het opstellen van jaarrekeningen.

Hoe werkt een administratiekantoor?

Administratiekantoor van der Bruggen begint altijd met een intakegesprek, op basis waarvan we vrijblijvend een offerte opstellen. Zodra we voor u aan de slag mogen levert u uw facturen en bonnen aan. Tegen een vast bedrag per maand verzorgen wij vervolgens uw administratie iedere maand.

Wat kost een administratiekantoor?

Een administratiekantoor rekent doorgaans op basis van een uurtarief. Hoeveel uur er voor het verzorgen van de administratie nodig is hangt onder meer af van de omvang van het bedrijf. Vraag gerust een offerte bij ons aan voor meer informatie over de kosten.